ارتش سوريه به پيگرد مجرمان و قاتلان جبهه تروريستي النصره وابسته به سازمان القاعده و مزدوران ناتو ادامه مي دهد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ فرماندهي کل  نيروهاي مسلح سوريه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد  نيروهاي ارتش در دفاع از عزت ميهن و شرافت فرزندان آن ، با عزمي راسخ و اراده اي ترديد ناپذير ، به ماموريت شرافتمندانه خود در پيگرد مجرمان و قاتلان جبهه النصره و مزدوران ناتو ادامه مي دهند .

اين بيانيه مي افزايد در چارچوب طرح فرماندهي کل براي پاکسازي ريف دمشق از لوث تروريستها و بعد از موفقيتهايي که نيروهاي مسلح در منطقه داريا کسب کردند ، يگانهاي ارتش با همکاري شهروندان عملياتي کيفي و بي نظير را در منطقه غوطه شرقي انجام دادند که منجر به  ايجاد و تحکيم کمربند امنيتي و محاصره  منطقه با هدف طرد تروريستها از غوطه و ريف دمشق شد .
فرماندهي ارتش تاکيد کرد دستاوردهاي ارتش را در ميدان نبرد به اطلاع مردم خواهد رساند و از مردم شرافتمند به خاطر همکاري خوب آنها تقدير و تشکر مي کنيم .

در همين حال نيروهاي ارتش خطوط امداد و کمک رساني براي تروريستها را  در غوطه شرقي قطع کرد و مانع ارسال سلاح براي آنها از مرزهاي اردن شد .يگانهاي نيروهاي مسلح  منطقه اي را از نزديک فرودگاه بين المللي دمشق تا روستاهاي کفرين ، حران   العوامين  تا شهرک صنعتي عدرا را به طور کامل پاکسازي کردند .نيروهاي مسلح در مناطق العباده و العتيبيه نيز عملياتي جداگانه انجام دادند و موفق به نابود کردن سلاحها و پايگاههاي تروريستها شدند .

عمليات ارتش در حمص ، لاذقيه و ديگر مناطقي که تروريستها در آنجا حضور دارند ؛ ادامه دارد . نيرو هاي مسلح شماري از گروههاي تروريستي را در برج قاعي در ريف حوله و تلبيسه و ام شرشوخ  و تل الشور و الغجر در حمص به قتل  رساندند  و مقادير زيادي از سلاحهاي آنها را نابود کردند .

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: سوریه ، ارتش ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار