معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از کمک 32 میلیون ریالی مردم استان زنجان برای آزادسازی زندانیان در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان،با بيان اين مطلب گفت : کمیته امداد استان زنجان در راستای محرومیت زدایی و کمک به خانوارهای مددجو اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی در طول سال می‌کند.

حسنلو با اشاره به اینکه شمار طرح‌های مشارکتی اجرایی توسط کمیته امداد به بیش از 45مورد می‌رسد، افزود: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و هریک با هدف خاصی اجرایی می شود.

وی  با معرفی طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، احسان حسینی، صدقات و شفا ادامه داد: مبالغی که در قالب هریک از این طرح‌ها جمع‌اوری می شود، با توجه به هدف پیش بینی شده در طرح هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به آزاد سازی سه زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با کمک‌های مردم استان زنجان اشاره داشت و تصريح كرد: این سه زندانی با کمک 32 میلیون ریالی مردم استان که در محل خانه انفاق جمع‌اوری شده بود، آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 گفتني است ، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال از مبلغ مذکور اسفند ماه سال گذشته جمع‌آوری شده بود./ع

برچسب ها: آزاد ، سازی ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.