مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران،از مشاركت با سرمايه گذاران خارجي در تصفيه فاضلاب مايع و ساخت تصفيه خانه در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، وفايي نژاد در نشست مشترك مسئولان اجرايي استـان و سرمايه گذاران كشورهاي اوكراين و آذربايجـان درباره بررسي ايجاد سيستم بازيافت و ساخت و بهينـه سازي تصفيه خانه هاي صنعتي گفت:تصفيه خانه هاي شهركها و نواحي صنعتي بصورت متمركز ، فاضلابهاي واحدهاي توليدي و صنعتي را پذيرش و پالايش مي كنند و داراي پارامترهاي COD و BOD استانداردهاي بين المللي هستند و تمايل داريم از تجربيات و امكانات سرمايه گذاران خارجي بهره مند شويم.

وی افزود:آمادگي داريم با مشاركت سرمايه گذاران اوكرايني و آذربايجاني،در دو مبحث تصفيه فاضـلاب مايع و ساخت تصفيه خانه با تجهيزات مناسب تر و به روز همكاري كنيم.

وفایی نژاد تصریح کرد:مشكلات موجود در تصفيه خانه هاي فاضلاب،بهره برداري نکردن صحيح از سيستم بوده و در صورتيكه سرمايه گذاران اوكرايني و آذربايجاني فرآيند و راهكار مناسبي در بهره برداري صحيح از سيستم تصفيه خانه فاضلاب ارائه نمايند، در شهركها و نواحي صنعتي استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی گفت:از حداكثر ظرفيتهاي ممكن استفاده خواهيم كرد تا كاهش قيمت تمام شده استقرار صنايع تصفيه خانه را در شهركها و نواحي صنعتي استان داشته باشيم.

مدير عامل شـركت شهرك هـاي صنعتي مازندران افزود:رتبـه اول در استقـرار تصفيه خانه هاي شهركها و نواحي صنعتي كشور را با ساخت 12 تصفيه خانه در شهركها و نواحي صنعتي استان دارا هستيم.

بگفته وفایی نژاد تصفيه خانه هاي شهركها و نواحي صنعتي بايد به تأييد محيط زيست برسند و بطور قطع بايد از استانداردهاي بين المللي و تأييد مراجع ذيصلاح برخوردار باشند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.