مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

"موشه فيگلين" معاون اول رييس كنست (پارلمان) رژيم صهيونيستي روز گذشته در مصاحبه با روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست" نسبت به استفاده رژيم صهيونيستي از موضوع افسانه "هولوكاست" بعنوان حربه اي سياسي به منظور كسب مشروعيت براي خود بشدت انتقاد كرده است و نسبت به اين موضوع اذعان كرده است.
سایت شبکه سعودی العربیه نوشت: عزالدین ابوالعیش پزشک فلسطینی که 3دخترش به ضرب گلوله ارتش "اسرائیل" کشته شدند تأکید دارد که نباید از یهودیان متنفر بود؛ این امر موجب شده است تا وی نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شود.
بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر به لفاظي هاي خود در خصوص ايران ادامه داد.
مدیریت هواپیمایی کویت دلیل بازگرداندن هواپیمای ایرانی را فرود آن در فرودگاه بین المللی کویت بدون اطلاع دادن به فرودگاه و کسب اجازه براساس چارچوب ها و قوانین اعلام کرد.
بيل كلينتون رئيس جمهور اسبق آمريكا از احتمال نامزد شدن همسرش در انتخابات رياست جمهوري آتي اين كشور خبر داد.
نويسنده در مقاله اي كه در روزنامه "ديلي استار" منتشر كرده است به انتشار شايعات و خبرهاي منفي در مورد جمهوري اسلامي ايران در رسانه هاي غربي و بخصوص رسانه هاي آمريكايي پرداخته است. وي معتقد است كه رسانه هاي آمريكايي مجري سياست هاي ايدئولوژيك دولتهايشان هستند و در انعكاس خبرها استقلال عملي از خود ندارند.
يک مقام ارشد دولت کره جنوبي گفت کره شمالي فعاليت در مرکز اصلي هسته اي خود را افزايش داده است و احتمالا آماده انجام چهارمين آزمايش هسته اي خود در اين هفته مي شود.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار