رئیس ستاد راهیان نور خراسان رضوی از اعزام 20 هزار و 92 نفر از اردوگاه ثامن الائمه به مناطق مقدس جبهه از 25 اسفند تا 13 فروردین خبر داد..



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  رضا خویشاوندی ضمن بیان این مطلب گفت: 70 درصد افراد اعزامی را جوانان تشکیل می دادند که حدود 60 درصد آنان نیز برای اولین بار راهی این سفر مقدس شده بودند.
وی مناطق اروندرود، هلاویه، چزابه، فکه، فتح المبین، شلمچه و هویزه را از مناطق بازدید شده از سوی مسافران اعلام کرد و اظهار کرد: خوشبختانه امسال در سفر به مناطق عملیاتی جنوب خسارت جانی نداشتیم.
وی افزود: در سال های 91 و 92، 63 هزار نفر از سوی سپاه به راهیان نور اعزام شدند که علاوه بر این تعداد 16 اتوبوس و 120 خودروی شخصی بدون پشتیبانی سپاه و به صورت خودجوش در این مناطق حضور یافتند.
خویشاوندی  ضمن اشاره به  هزینه های سرسام آور ترابری و حمل و نقل، تصریح کرد: در سال 91، 16 هزار و 500 نفر و در بازه ی زمانی آخر سال، 500 نفر از مجموع 20 هزار نفر با قطار به این مناطق سفر کردند.
رئیس ستاد راهیان نور خراسان رضوی، برگزاری یادواره شهدا، تشکیل ستاد ارتحال و ستاد هفته ی دفاع مقدس و هم چنین اردوهای بسیج سازندگی و جهادی و اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات سپاه امام رضا (ع) در این زمینه عنوان کرد./ع


برچسب ها: اعزام ، مناطق ، جنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.