مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: بن مواد غذایی برای کودکان زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی اهدا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جلال حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رسیدگی به وضعیت تغذیه کودکان زیر 6 سال که زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی هستند بن مواد غذایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه تغذیه برای رشد کودکان حائز اهمیت است، تصریح کرد: این سنین به عنوان سنین حساس از نظر رشد محسوب می‌شوند و برای این منظور کمیته امداد استان به منظور رسیدگی به وضعیت تغذیه این کودکان وارد عمل می‌شود.

حسین‌زاده اعلام کرد: این بن‌ها برای تغذیه کودکان زیر 6 سال صادر می‌شود و طی آن کودکان به صورت مداوم و ماهانه بن غذایی دریافت می‌کنند تا جلو سوء تغذیه این کودکان گرفته شود و در این راستا یک هزار و 500 نفر از کودکان از این بن‌ها بهره‌مند شده‌اند.

حسین‌زاده در ادامه به کمک‌های کمیته امداد برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان در سال گذشته 6 هزار و 991 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد دوره‌های آموزشی در زمینه مسائل بهداشتی برگزار و هدایای بهداشتی نیز در این زمینه اهدا شده است.
برچسب ها: کودکان ، بن ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.