مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور بین الملل از برگزاری اولین اجلاس روسا و کارشناسان ثبت احوال کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، اولین اجلاس روسا و کارشناسان ثبت احوال کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی (oic) به میزبانی سازمان ثبت احوال کشور به مدت سه روز از تاریخ 26 فروردین برگزار خواهد شد.
مهندس محمود حلیمی مشاور رییس سازمان در امور بین الملل با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال در راستای اهداف برنامه پنجم توسعه به منظور گسترش روابط با کشورهای منطقه به صورت دوجانبه و یا چندجانبه در سالهای اخیر فعالیتهای خوبی را آغاز کرده است گفت: برگزاری اجلاس اکو در سال گذشته در راستای این هدف بوده و در همین راستا، امسال نیز اولین اجلاس روسا و کارشناسان ثبت احوال کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در برگزاری این اجلاس مرکز آمار ایران، وزارت امور خارجه و دبیرخانه سسریک همکاری دارند، اظهار داشت: در حال حاضر 18 کشور برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کرده‌اند.
مشاور رییس سازمان در امور بین الملل، تبادل تجربیات به خصوص در زمینه دولت الکترونیک، صدور کارت هوشمند ملی و اسناد هویتی با کشورهای عضو همکاریهای اسلامی و ارزیابی وضعیت کشورهای عضو این سازمان در این زمینه‌ها را از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس خواند.
مهندس حلیمی از وزیر کشور، مقامات وزارت امور خارجه و دبیرکل سسریک به عنوان سخنرانان در این اجلاس نام برد./ز

برچسب ها: اجلاس ، ثبت ، روسا ، احوال ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار