سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: حضور روحانیت به‌عنوان کارشناسان دینی در برنامه‌های فرهنگی در تغییر نگاه مردم به موضوع وقف و نوع ارتباط با بقاع متبرکه بسیار تاثیر‌گذار بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام محمد ذاکری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در 11 بقعه متبرکه این شهرستان در ایام نوروز برگزار شد.

وی بیان داشت: برنامه‎های ساعت تحویل سال در 14 بقعه برنامه‌ریزی شد که بیش از 14 هزار نفر از این برنامه‌ها استقبال کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور محتوای این برنامه‌ها را شامل  قرائت قرآن، دعای توسل، سخنرانی، پخش برنامه رادیویی تحویل سال، پخش رادیویی سخنرانی مقام معظم رهبری و پذیرایی عنوان کرد.

ذاکری با اشاره به حضور 16 نفر مربی مرد و پنج نفر مربی خانم در اجرای طرح آرامش بهاری که 9 نفر آنها اعزامی از مشهد و قم بودند، توضیح داد: خیمه‌الشهدا در حرم امامزاده محروق(ع) و نمایشگاه محصولات فرهنگی در بقعه فضل‌بن شاذان برپا شد.

عضو ستاد تسهیلات نوروزی نیشابور یادآور شد: در 11 بقعه مربیان ثابت از ساعت 9 تا 13 و از ساعت 17 تا 1 ساعت و نیم بعد از نماز مغرب به اجرای ویژه برنامه برای کودکان و نوجوانان، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و شبهات دینی در قالب خیمه‌های معرفت پرداختند.

ذاکری یادآور شد: حجت‌الاسلام راستگو، روحانی و مجری خوشنام و باسابقه صدا و سیما نیز به‌همراه اعضای تیمش به اسامی حجج‌الاسلام شاهرخ اصفهانی، بروجنی، غزالی و لطفیان در بقاع متبرکه امامزاده محروق(ع)، قدمگاه رضوی، دربهشت و امامزاده یحیی(ع) اجرای برنامه داشتند که با  استقبال عموم همراه بود.

وی حضور آیت‌الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان و حجج‌الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، میرمرشدی، مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان، دیانی از واعظان برجسته مشهد و دکتر دهنوی، کارشناس امور خانواده را در نیشابور به‌منظور سخنرانی در بقاع متبرکه از فعالیت‌های مهم اداره اوقاف نیشابور در طرح آرامش بهاری عنوان کرد.
برچسب ها: وقف ، نیشابور ، بقعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.