جلسات "عصر نقد" روزهای دوشنبه ی هر هفته با حضور، سید احمد نادمی، حمید رضا شكارسری، سید علی اكبر میرجعفری و كاظم رستمی در سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی داوودی مدیر دفتر شعر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری در خصوص برگزاری جلسات "عصر نقد "گفت: جلسات "عصر نقد" در واقع به نوعی احیاء مجدد جلسات و پاتوق های نقد شعری بوده كه از 12 سال گذشته با ایده و نظر سید ضیاء الدین شفیعی طراحی و برگزار می شده است كه این جلسات از دو سال گذشته دیگر برگزار نشده است.
وی ادامه داد: این جلسات در سالهای گذشته بنا به فراخور موضوعات روز و طرح هایی كه درحوزه شعر وجود داشت با حضور كارشناسان برگزار می شده و مسائل مهم در حوزه شعر و كتاب های منتشر شده مورد نقد و بررسی كارشناسانه قرار می گرفته است.
وی در ادامه گفت: تقریبا تا دو سال گذشته این جلسات، با حضور اهالی هنر و ادبیات همچون ضیاءالدین ترابی، جواد محقق، علی آبان و دكتر محمد رضا تركی برگزار می شد ولی متاسفانه چند سالی است كه تعطیل شده بود و دفتر شعر حوزه هنری در آستانه سال جدید به احیاء مجدد این جلسات اقدام كرده است. 
داودی اظهار كرد: در این نشست ادبی شاعران و كارشناسان مطرح كشورمان در حوزه شعر، كتاب های منتشر شده و تمامی موضوعات مرتبط با شعر بنا به فراخور برنامه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
 شایان ذكر است علاقه مندان می توانند دوشنبه ی هر هفته از ساعت 16 لغایت 19 به سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – حوزه هنری طبقه سوم مركز افرینش های ادبی حوزه هنری مراجعه كنند./ي2
برچسب ها: حوزه هنری ، عصر نقد ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.