مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 فروردین 92 به مناسبت سالروز شهادت سید ˈمرتضی آوینیˈ و روز هنر انقلاب اسلامی نخستین اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی از سوی این اداره کل در یاسوج برگزار می شود.

ˈامین کمالوندیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: هدف از برگزاری این اجلاس بهره مندی از نظرات کارشناسان امر و توجه به دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی به مدت یک روز و در دو نوبت صبح و عصر به منظور تبادل نظر و تدوین برنامه های امسال حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کمالوندی اظهار کرد: در نوبت صبح این اجلاس 11 کارگروه مجزا با موضوع موسسه های قرآنی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شعر و ادب، داستان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، سینما، موسیقی، هنرهای نمایشی، مطبوعات و اهل قلم برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: روسای انجمن های فرهنگی و هنری، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مدیران موسسه های قرآنی فعال کهگیلویه و بویراحمد در این 11 کارگروه حضور دارند و در هر موضوع نیز از هر شهرستان یک نفر در این کارگروه ها شرکت می کنند و در زمینه موضوع های مربوطه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
کمالوندی ابراز داشت: مسوولان شرکت کننده در کارگروه های 11 گانه در نشست پایانی این اجلاس که در نوبت عصر برگزار می شود بیانیه ای قرائت می کنند که برای تدوین برنامه های فرهنگی و هنری سال جاری کهگیلویه و بویراحمد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه بخش پایانی این اجلاس به قرائت بیانیه کارگروه های تخصصی می پردازد، افزود: امید است با مشارکت اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد گام موثری در زمینه دستیابی به اهداف فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 92 برداشته شود./ع
برچسب ها: میزبان ، اجلاس ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.