فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) گفت: ٢٨ هزار نفر از كاركنان صنعت نفت در قالب كاروانهای راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان با آرمان های شهدای هشت سال حماسه و ایثار تجدید بیعت كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سرهنگ سید شهریار موسوی اظهار كرد: این تعداد از زائران راهیان نور از چهار شركت ملی نفت ایران، شركت ملی صنایع پتروشیمی، شركت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش از ٢٠ اسفند ٩١ تا ١٥ فروردین امسال با حضور در مناطق عملیاتی فكه، فتح المبین، طلاییه، چزابه، والفجر هشت، هویزه و شلمچه به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس ادای احترام كردند.

وی افزود: امسال به منظور خدمات رسانی مطلوب به كاروانهای راهیان نور با مشاركت وزارت نفت، چهار كمیته فرهنگی، اسكان، پشتیبانی و ترابری، اجرایی و مالی و برنامه ریزی تشكیل شد و بیش از 100 نفر به صورت مستقیم به این كاروان ها خدمات ارائه دادند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان (وزارت نفت – جنوب) در ادامه به مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه خدمات رسانی به این كاروانها اشاره و اظهار كرد: انتشار نشریه بشارت و توزیع شش هزار نسخه از این نشریه در بین زائران، توزیع چهار هزار حلقه دی وی دی حاوی عكس و زندگینامه شهدای خوزستان و شهدای وزارت نفت، ارسال روزانه بیش از پنج هزار پیام در قالب سخنان مقام معظم رهبری، برپایی ایستگاه های صلواتی در فكه و جاده اهواز – خرمشهر از جمله این اقدام هاست.

موسوی برپایی بیمارستان صحرایی، نصب دو دستگاه ژنراتور برق در بیمارستان صحرایی امیرالمومنین آبادان و یادمان شهدای طلاییه، فضاسازی فرهنگی در سطح شهر اهواز و مسیر كاروانهای راهیان نور ، چاپ و نصب بنر و راه اندازی سفره هفت سین در مركز آموزش علوم و فنون مناطق نفت خیز جنوب، فضا سازی شعار سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی در سطح شهر، محل اسكان و محل یادمانهای دفاع مقدس و پشتیبانی از ستاد راهیان نور مركز مستقر در اهواز را از دیگر فعالیتهای انجام شده هنگام حضور كاروانهای راهیان نور در استان خوزستان برشمرد.

وی خدمات رسانی به كاروانهای راهیان نور در استان خوزستان را نتیجه مشاركت فرماندهی بسیج وزارت نفت، مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شركتهای تابع عنوان و از تلاش آنان در این زمینه قدردانی كرد./ع
 

برچسب ها: دیدن ، کارکنان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.