حملات سايبري که به تازگي عليه رژيم صهيونيستي صورت گرفته بيش از دو ميليارد دلار به اين رژيم ضرر زده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الميادين ، هکرهاي ناشناس پنجشنبه شب از آغاز حمله اينترنتي عليه اسرائيل خبر دادند. شنبه شب و بامداد يکشنبه اين حمله را آغاز کردند. گروه انونيموس تاکنون صدها پايگاه اينترنتي وابسته به نهادهاي مهم دولتي و خصوصي اسرائيل را هک کرده است. مقامات اسرائيلي بر اساس عادتي که دارند باز هم به جزء کوچکي از حقايق اعتراف و اکثر آن را انکار کردند. روزنامه صهيونيستي " هاآرتص  "اعلام کرد بين سيصد تا ششصد پايگاه اينترنتي هدف حملات سايبري قرار گرفته اند. شمار ملموسي از شبکه هاي رايانه اي وابسته به شرکت ها و نهادهاي دولتي و خصوصي اسرائيل عملا تعطيل شد و از کار افتاد. برخي از پايگاه هاي اينترنتي مهم اسرائيلي که هدف حمله سايبري قرار گرفته اند عبارتند از1- پايگاه اينترنتي وابسته به ارتش و سرقت اطلاعات حساب ششصد نفر. 2- پايگاه اينترنتي پليس اسرائيل 3- نفوذ به پايگاه اينترنتي موساد و سرقت اطلاعات مهم و حساسي از آن از جمله دريافت مشخصات 17 هزار نفر از مزدوران موساد. فهرست اين افراد در اختيار شبکه الميادين قرار دارد. 4- هک کردن پايگاه اينترنتي وزارت امنيت اسرائيل.5- هک شدن پايگاه اينترنتي سخنگوي ارتش اسرائيل.6- پايگاه مرکز آمار 7- پايگاه وزارت آموزش و پرورش.8- پايگاه اينرتنتي اداره مهاجرت يهوديان.9- پايگاه اينترنتي حزب کاديما.10- پايگاه اينترنتي مرکز موسوم به مديريت اراضي اسرائيل11- و همچنين زير مجموعه هايي از وزارت صنايع و بازرگاني. 12- اما پايگاه اينترنتي بورس اسرائيل فقط براي چند ساعت در روز هک شده بود. 13- وزارت دارايي اسرائيل نيز براي نخستين بار اعتراف کرد اداره هاي زير مجموعه آن هدف حملات سايبري قرار گرفته است و به همين دليل در ارائه خدمات مالي به مردم کوتاهي هايي به وجود خواهد آمد.  
هکرها صداي ترتيل قرآن را در پايگاه اينترنتي راديو  رسمي اسرائيل قرار دادند. همچنين هکرها تصوير سامر العيساوي اسير فلسطيني و شهيد عماد مغنيه از فرماندهان نظامي برجسته حزب الله که اسرائيل سال 2008 وي را ترور کرددر اکثر اين پايگاه هاي هک شده قرار دادند. اسرائيل از شهروندان خود خواست از پايگاه اينترنتي فيس بوک استفاده نکنند. 
 چنين حمله اينترنتي عليه اسرائيل تاکنون بي سابقه بوده است. اين حمله سايبري و اينترنتي به طور برنامه ريزي شده بود و حتي پايگاه هاي اينترنتي خصوصي و سايت هاي ساکنان فلسطين اشغالي نيز از آن در امان نماندند. در اين حمله اينترنتي بيش از سي هزار حساب بانکي اسرائيل هک و چهار هزار حساب بانکي اسرائيلي ها در توييتر مختل شد. تصاوير مربوط به سامر العيساوي اسير فلسطيني در بند صهيونيست ها که اعتصاب غذا کرده است و شماري ديگر از شهداي فلسطين صفحه نخست پايگاه هاي اسرائيلي را به خود اختصاص داده بود. ورود به سايت هاي اسرائيلي براي کاربران آن ديگر ميسر نبود.
 گروه انونيموس همزمان با آغاز عمليات سايبري عليه اسرائيل يک کليپ تصويري را در پايگاه اينترنتي يوتيوب قرار داد. اين کليپ تصوير سياه پوشي را نشان مي دهد که در پشت سر آن اصطلاح انونيموس درج شده است و مي گويد: ما سه هدف را در اين حملات عليه شما ( صهيونيست ها ) دنبال مي کنيم. نخستين هدف که بعد از صدور اين بيانيه آغاز مي شود نابودي و زوال رژيم صهيونيستي است. نابودي برنامه ريزي شده از شبکه اينترنت. دومين هدف به زودي توطئه هاي آينده شما و جنايات ضد بشري شما را افشا مي کنيم اما هدف سوم و آخرين هدف ما: به زودي به شما به عنوان يک هديه از جانب خود به عنوان گروه انونيموس تقديم خواهيم کرد. در پايان اين کليپ نيز عبارت " ما مظلوم واقع شده ايم " تکرار مي شود. 
گزارش الميادين در پايان مي افزايد : هکرهايي از کشورهاي مختلف از جمله لبنان ، سوريه ، مصر ، فلسطين ، الجزاير ، تونس ، مغرب ، مالزي و ايران ، آفريقاي جنوبي ، فرانسه و آمريکا اين حمله اينترنتي عليه اسرائيل را آغاز کرده اند. رسانه هاي اسرائيلي تاکنون از برخي از پايگاه هاي اينترنتي هک شده نام برده اند. اسرائيل براي مقابله با اين بحران دست به دامان فرانسه و آمريکا شده است. ولي به نظر مي رسد ديگر دير شده است و هکرها اطلاعات بسيار زيادي را از پايگاه اينرتنتي اسرائيل سرقت کرده اند. 







برچسب ها: بین الملل ، هک ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار