مشکلات حاشيه اي در تيم هاي بزرگ تمامي ندارد و اين مسائل در استقلال نيز مشهود است از جمله اين اخبار، اعتراض چند استقلالي به دو بازيکن اين تيم اعلام شده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حاليکه مسئولين و مربيان استقلال قصد دارند تيم را بدون حاشيه هدايت و رهبري کرده و پيش ببرند و از طرفي ديگر اوضاع براي اين تيم به گونه اي پيش مي رود که بازي هاي حساس پيش روي آبي ها است.

اعضاي اين تيم با اوضاعي ايده آل پيش مي روند تا براي بازي هاي حساس و مهم آماده شوند اما حاشيه هاي زيادي گريبان گير اين تيم است و از جمله آنها مي توان به اعتراض چند استقلالي  عليه چند با زيکن ديگر اشاره کرد..

اعلام شده است که دو بازيکن اين تيم بدون انجام تمرين گروهي در ترکيب استقلال حاضر مي شوند و به صورت ثابت اين تيم را ياري مي کنند .

اين اتفاق عاملي است که بازيکنان تيم استقلال به اين اتفاق معترض شوند و مدعي شوند که اين اتفاق نبايد در تيم رخ دهد زيرا با اين اتفاق حق ديگر نفرات تيم که در ترکيب اصلي قرار ندارند اما در تمرينات تيمي و گروهي حضور ثابت و بدون مشکل  دارند از بين مي روند واين موضوع عاملي است که اين تيم و بازيکنان دچار مشکلاتي جدي شوند  و حتي در تيم حواشي بوجود بيايد و اين تيم را دچار  مشکلاتي جدي کند./آق
برچسب ها: استقلال ، اعتراض ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار