نماینده مردم لنگرود در مجلس، از تشکیل شورای راهبردی در بهارستان توسط تعدادی از نمایندگان و با هدف حمایت از ائتلاف سه‌گانه یا ائتلاف پیشرفت خبر داد.

مهرداد بائوج‌لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تشکیل شورای راهبردی در بهارستان برای حمایت از ائتلاف پیشرفت خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از نمایندگان دور هم جمع شدند و شورایی تحت عنوان شورای راهبردی تشکیل دادند که این شورا دو هدف را دنبال می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: اولین هدف این شورا، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی و تحقق منويات رهبری در خلق حماسه سیاسی است و دومین هدف این شورا تقویت گفتمان ائتلاف 1+2 یا ائتلاف پیشرفت است.   
 
سخنگوی این شورا با بیان اینکه نمایندگان عضو این شورا در جهت تقویت ائتلاف پیشرفت تلاش خواهند داشت، تصریح کرد: قرار است اعضای این شورا از نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت حمایت کنند و در حال‌حاضر نیز15 تا 20 نفر از نمایندگان هسته اولیه این شورا را تشکیل دهند ،که هیئت‌رئیسه این شورا مرکب از عوض حیدرپور نماینده شهرضا به عنوان رئیس، حسن تامینی‌لیچایی نماینده رشت به عنوان دبیر این شورا و بنده نیز  به عنوان سخنگوی این شورا تعیین شده‌ایم.

لاهوتي در خاتمه خاطر نشان کرد: دومين جلسه اين شوراي راهبردي  ساعت 16 امروز، دوشنبه(19 فروردين‌ماه) تشکيل خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، ائتلاف ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار