مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کردستان گفت: همزمان با ایام فاطمیه، کردستان به عطر 4 شهید گمنام معطر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شرف بیانی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری سالجاری که در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در آینده نزدیک دو رویداد ارزشی در استان کردستان به وقوع می پیوندد، اظهار داشت: بنا به درخواست استان، چهار شهید گمنام وارد کردستان خواهند شد.
وی افزود: دو نفر از این شهدای والا مقام در دانشگاه کردستان و دو تن دیگر نیز در شهرستان کامیاران روز یکشنبه هفته آینده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشیع و تدفین می شوند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کردستان، دومین رویداد فرهنگی استان در سال جاری را نصب تندیسی در سه راه حزب الله شهرستان سنندج اعلام کرد و ادامه داد: این تندیس به ارتفاع 22 متر می باشد، که بزرگترین تندیس در کشور بوده و نماد شهدای شیمیایی شهرستانهای مرزی کشور می باشد.
وی در ادامه از مسئولین و مردم خواستار شد که با استقبال و حضور با شکوه خود که در شان این شهدای والا مقام باشد از آنها استقبال نمایند.
شرف بیانی با اشاره به اینکه در استان کردستان 2000 نقطه یادمان شهدا شناسایی شده است خاطرنشان کرد: مسئولین باید با تلاش خود احیاگر این نمادها که نشان دهنده ایثار و فداکاری شهدا است، باشند./ع
برچسب ها: کردستان ، شهید ، گمنام ، معطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.