همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) استان اردبیل میزبان سه شهید گمنام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: پیکر مطهر این سه شهید گمنام روز شنبه 24 فروردین ماه وارد اردبیل شده و بعد از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی – معنوی و همچنین برنامه شبی با شهدا روز 25 فروردین ماه شاهد تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام خواهیم بود.

خوشبخت عنوان کرد: تشییع و خاکسپاری یکی از این شهدای گمنام در محوطه اداره کل اطلاعات استان اردبیل انجام خواهد شد و پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز بعد از بررسی تمام جوانب در دو شهر دیگر استان که اولویت با کلور، کوثر، گرمی، نیر و سرعین است تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: مردم استان همیشه میزبان شایسته‌ای برای شهدای گمنام و افتخار‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی بودند که در سال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نیز بار دیگر این دلدادگی خود را به راه عزت‌مند شهدا و نظام اسلامی نشان خواهند داد.

خوشبخت همچنین از برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و ابراز داشت: چهارشنبه این هفته و در سالن اجتماعات آب منطقه‌ای اردبیل از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد./ع

برچسب ها: اردبیل ، میزبان ، شهید ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.