شهرکرد /

آزمایش کلر باقی مانده در آب شرب روستاهای شهرستان فارسان انجام شد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فارسان از انجام 12 هزار و پانصد مورد آزمایش کلر باقیمانده بر روی آب شرب روستاهای این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:منوچهر زمانی گفت: امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فارسان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال درسال گذشته، شستشو، لایروبی و گندزدایی 11 هزار و 206 متر مکعب از مخازن ذخیره آب روستاهای شهرستان فارسان را انجام داده است.
وی، نصب یک دستگاه کلرزن گازی در روستای کران و 64 بار سرویس دوره ای دستگاه های کلریناتور و توزیع بیش از سه هزار و 200 کیلوگرم پودر و گاز کلر را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
زمانی افزود: 242 مورد نمونه گیری نیز برای آزمایش میکروبی آب از منابع، مخازن و شبکه های توزیع و 25 مورد آزمایش برای شناسایی میکروب های آب روستاهای این استان انجام شد.
زمانی تعویض 747 متر از شبکه فرسوده آبرسانی، توسعه 500 متری شبکه داخلی آب روستاها، رفع 1124 مورد شکستگی لوله با استفاده از 2717 عدد اتصالات مصرفی، 50 مورد سرویس تابلو برق و پمپهای شناور را از دیگر فعالیتهای امور آب شهرستان فارسان برشمرد.
مدیر امور آبفار شهرستان فارسان، فروش 347 انشعاب آب و تعویض 150 عدد کنتور خراب را نیز از دیگر فعالیت های این اداره عنوان کرد.
امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان به 24 روستا خدمات ارائه می دهد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.