روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: هکرهاي مرتبط با گروه ناشناس، حدود 19 هزار صفحه فيس بوک اسرائيلي را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به گزارش پايگاه اينترنتي اين روزنامه، هکرها تهديد کرده اند که گسترده ترين جنگ اينترنتي تاريخ را به راه خواهند انداخت. 
اين هکرها که قول داده اند اسرائيل را از روي نقشه اينترنت محو کنند، شنبه بعد از ظهر، دور جديدي از حملات سايبري را برضد پايگاه هاي اسرائيلي به طور رسمي آغاز کردند. هکرهاي سراسر جهان ترتيبي داده اند تا روز يکشنبه، هفتم آوريل در يک حمله گروهي پايگاه هاي اينترنتي اسرائيل را هدف قرار دهند. 
در جريان اين عمليات که "عمليات اسرائيل" نام دارد، تاکنون دهها پايگاه تخريب و صدها نشاني رايانامه و رمز عبور افشا شده است.
بر اساس گزارش هاي اعلام شده برخي پايگاه هاي دولتي اسرائيل هم هدف اين حملات قرار گرفته اند. گفته مي شود صفحه فيس بوک 19 هزار اسرائيلي هم هک شده است. 
اين مبارزه مجازي که هکرهاي مرتبط با گروه ناشناس آن را راه اندازي کرده اند در اعتراض به سياست هاي اسرائيل در غزه و کرانه باختري شکل گرفته است. سازمان دهندگان آن تهديد کرده اند که بزرگترين نبرد اينترنتي در تاريخ بشريت را که به حذف کامل اسرائيل از اينترنت منجر خواهد شد، راه مي اندازند. 
اين گروه در پيامي به کابينه اسرائيل گفت: شما به موارد بيشمار نقض حقوق بشر پايان نداديد. شما شهرک سازي هاي غير قانوني خود را متوقف نکرديد. شما به آتش بس احترام نگذاشتيد. شما نشان داديد که به قوانين بين المللي احترام نمي گذاريد. 
از اين رو اسکادران سايبري نخبگان سراسر جهان تصميم گرفته است در هفتم آوريل با مردم فلسطين برضد اسرائيل متحد شود تا فعاليت اسرائيل را در فضاي سايبري مختل و آن را کاملا از اين فضا حذف کند. اسرائيل در هفتم آوريل ياد هولوکاست را گرامي مي دارد. 
اين مبارزه در آغاز به منظور اعتراض به عمليات ستون ابر برضد مردم غزه در نوامبر سال 2012 راه اندازي شده بود. 







برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، هک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار