فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، از بهره برداری از 40 سوله چندمنظوره فرهنگی ورزشی با عنوان 9 دی تا پایان خرداد ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:سردار رضا محمدسلیمانی در گردهم آیی کارکنان ستاد سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: 32 سوله چند منظوره ویژه حلقه های صالحین بسیج در این استان احداث شده و مابقی آن تا سقف 40سوله تا پایان خرداد ماه امسال تکمیل و بهره برداری می شود.
وی کیفی سازی فعالیت های حلقه های صالحین بسیج را از اولویت برنامه های سپاه این استان در امسال بیان کرد و افزود:تأمین زمین از مهم ترین امور ساخت سوله های ورزشی 9 دی در استان چهارمحال و بختیاری است که در صورت تامین زمین مورد نیاز، سه سوله دیگر نیز ساخته می شود.
سردار محمدسلیمانی، هزینه ساخت هر سوله را، 700میلیون ریال بیان کرد و افزود: هزینه مورد نیاز برای ساخت این بناها از محل اعتبارات شجره طیبه صالحین بسیج پرداخت می شود.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)استان چهارمحال و بختیاری افزود:این سوله ها برای تأمین نیازهای فرهنگی ورزشی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ساخته می شود و ظرفیت کاربری برای بیش از 20 عنوان برنامه را داراست./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.