وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به کشور کویت با شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت دیدار و بر گسترش تعاملات فرهنگی و بسط و توسعه مناسبات میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید محمد حسینی در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری کشورمان به امیر کویت اظهار داشت : ایشان بر برادری ، دوستی پایدار و دائم با کشور کویت تاکید  و اعلام آمادگی کردند روابط میان دو کشور به ویژه در زمینه انرژی ، بازرگانی و فرهنگی بیش از بیش گسترش یابد.
وزیر ارشاد همچنین اظهار امیدواری کرد هفته فرهنگی کویت در ایران به زودی برگزار شود.

حسینی خواهان حضور و مشارکت گسترده تر مسئولان ، هنرمندان و فرهیختگان کویتی در رویدادها و مناسبت های بزرگ فرهنگی هنری کشورمان شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از مردم کویت به ایران سفر می کنند  روابط دو کشور را دوستانه ، مردمی و گسترده عنوان کرد.

در ادامه این دیدار امیر کویت با ابراز خرسندی از حضور مقامات ایرانی در کشورش ، رئیس جمهور کشورمان را برادر خود خواند و اظهار داشت : من نسبت به آقای احمدی نژاد علاقه و ارادت خاص دارم.

شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح ، خواهان تلاش و مشارکت بیشتر دو کشور در حوزه فرهنگ شد و ادامه داد: من در اینجا از وزیر اطلاع رسانی می خواهم که به هر دعوتی که از ایران می رسد پاسخ مثبت دهند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار