فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از وزارت نفت خواست تا به تعهد خود در خصوص پرداخت اعتبار ساخت باغ موزه دفاع مقدس آبادان عمل کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ عادل عساکره ضمن تاکید بر لزوم وجود باغ موزه دفاع مقدس آبادان گفت: آبادان شهر مقاومت و شاخصی است که متاسفانه از وجود باغ موزه دفاع مقدس بی بهره است.

وی با اشاره به برخی تلاشهای صورت گرفته در جهت راه اندازی این باغ موزه افزود: بخش باغ موزه های دفاع مقدس ستاد مرکزی حفظ آثار به این موضوع ورود کرد و قرار شد تا نفت بخش هزینه ها را تقبل کند اما متاسفانه تاکنون در این خصوص هیچ اقدام عملی و اساسی صورت نگرفته است.

سرهنگ عساکره اظهار کرد: در این بخش با مشکل مواجه هستیم و اعتبارات لازم از سوی وزارت نفت تخصیص داده نشده است.

به گفته وی کار تسطیح زمین به انجام رسیده و تانکها، ادوارت زرهی و امکانات قابل نمایش در این باغ موزه از سوی ستاد مرکزی به محل آورده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر بخشهای فرهنگی شهر خواست به این بخش ورود پیدا کنند تا بتوانیم در سال جاری شاهد پیشرفت کار این باغ موزه باشیم.

سرهنگ عساکره با اشاره به حجم بالای کار و تاکید بر لزوم عزم همگانی در این خصوص تصریح کرد: باید همگان پای کار باشند اما متاسفانه برخی از مسئولان هنوز حساسیت و ضرورت انجام کار را درک نکرده اند.

وی گفت: ورود مسئولان به کارهای فرهنگی زمینه ساز ورود بهتر و بیشتر زایران به این مناطق خواهد بود.

سرهنگ عساکره با اشاره به محدود بودن اعتبارات تخصیص یافته به واحد متبوع خود گفت: ساخت باغ موزه آبادان با اعتبارات کم و اندک میسر نخواهد بود و نیاز به اعتبارات ویژه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بار دیگر از وزارت نفت خواست تا ضمن عمل به تعهدات خویش در خصوص تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس آبادان هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی با اشاره به سفر کاروانهای راهیان نور به این مناطق افزود: باید از فرصتها به نحو مطلوبی بهره گرفت که در این راستا دستگاه های فرهنگی باید با برنامه ریزی بهتر و جامع تری در این خصوص گام بردارند./ك
برچسب ها: ساخت ، باغ ، موزه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.