مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: نوروز امسال هفتاد هزار نفر به شکل شبانه روزی به مسافران خدمات مختلف را ارایه کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، فریدون فعالی با بیان اینکه امسال مسافرانی که به فارس و شیراز سفر کردند، شاهد خدماتی با کیفیت، متفاوت و مطلوب تر از سال قبل و سال های گذشته بودند افزود: بیش از 5 هزار و 400 ساعت جشنواره های مختلف در سطح استان در روزهای اول نوروز امسال برگزار شد.

به گفته وی، برنامه های تدوین شده برای نوروز امسال، متناسب با ایام فاطمیه(س) از روز 5 فروردین ماه و با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی و مذهبی، در سراسر استان اجرا شد.

فعالی با اشاره به برپایی جشنواره صدای عشایر در روزهای اول نوروز امسال، افزود: با حمایت رییس سازمان میراث فرهنگی کشور و مساعدت استاندار فارس و همراهی و همکاری همه دستگاه های فرهنگی، از 28 اسفند سال گذشته تا 4 فروردین ماه شاهد برپایی جشنواره ملی عشایربا حضور 8 استان کشور، در شیراز بودیم.

وی با اشاره به اینکه امسال با استفاده از یک تیم 70 نفره تخصصی از بخش خصوصی، کار نظرسنجی از مسافران نوروزی را انجام داده و شاهد ارتقا سطح رضایت مندی گردشگران در بخش های مختلف بودیم.

فعالی گفت: براساس نتایج نظرسنجی ها 85 درصد از پاسخگویان با خودرو شخصی، 9درصد با اتوبوس و دیگران با هواپیما و قطار به استان فارس سفر کرده بودند.

به گفته فعالی، همچنین 63 درصد از پاسخگویان وضعیت غرفه های صنایع دستی را خوب و عالی، 75 درصد قیمت ورودی مکان های گردشگری را مناسب، 59 درصد وضعیت ترافیک شهری را رضایت بخش و 60 درصد وضعیت تابلوهای راهنما را خوب ارزیابی کردند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان فارس همچنین از برگزاری همایش تجلیل از فعالان سفرهای نوروزی در سطح استان فارس، در روز هفدهم فروردین و همزمان با سراسر کشور، در شیراز خبرداد./ع

برچسب ها: رضایت مندی ، نوروزی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.