سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی با محمد نیاکی برخورد جدی کند تا دیگر کسی به خود اجازه چنین رفتاری را ندهد.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری مسابقات دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه اردوی تیم ملی با حضور 5 تنیسور برتر استارت خورد که محمد نیاکی نیز در بین برترین ها قرار داشت اما وی تصمیم به ترک اردوی تیم ملی گرفت و این در حالی است که این ملی پوش حتی بابت این رفتار خود نیز از ما عذر خواهی نکرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث ملی در میان است به همین دلیل امیدوارم برای رسیدگی به این موضوع جلسه کمیته انضباطی برگزار شود تا دیگر تنیسورها به خود اجازه یک همچین رفتاری را به خود ندهند.

وی تصریح کرد: برای خودم متاسفم که از تنیسوری که از انگیزه کافی برای حضور در تیم ملی برخوردار نیست دعوت کردم چرا که وی از ابتدا انگیزه کافی برای انجام تمرینات برخوردار نبود و در صورتیکه امیر والا معدنچی در این مدت نظر ما را به خود جلب کند وی به سایر ملی پوشان ملحق خواهد شد.

احمدوند در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات دیویس کاپ گفت: با توجه به شناختی که از تیم ها داریم این امکان وجود دارد که بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کنیم به همین دلیل به عنوان دومی فکر نمی کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار