مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام بازسازی مناطق زلزله زده تا پایان تیر ماه سالجاری و برگزاری جشن بازسازی در 21 مرداد ماه خبر داد.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،قربان محمدی گفت : با وقوع زلزله در 21 مرداد ماه سال 91  واحدهای مسکونی و دامی در 360 روستای سه شهرستان ورزقان ، اهر و هریس تخریب شدند که در فاز نخست بازسازی ها، خوشبختانه با مساعد بودن هوای مناطق زلزله زده در استان و همکاری و مشارکت مردم بسیاری از مسائل را حل کردیم.

وی افزود: تاکنون 18 هزار و 500 پرونده برای بازسازی این واحدها تشکیل یافته است که از این تعداد بالای 10 هزار واحد با اسکان ساکنان آن تحویل داده شده و اگر بخواهیم نتایج نهایی کارمان را ارائه کنیم باید گفت 13 هزار واحد را تمام کرده ایم.

محمدی ادامه داد: امیدوارم ان شاء الله در سال جدید هم با همکاری مردم و عنایات مسئولان بتوانیم بقیه ساختمان ها را تا پایان تیرماه تمام کنیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه مسئولان ستادهای معین بازسازی مناطق زلزله زده استان در چند روز پایانی سال 91 خبر داد و گفت: با همفکری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود با قدرت روند بازسازی ادامه داشته باشد تا آماده جشن بازسازی در 21 مرداد ماه، سالروز وقوع این زلزله باشیم./ك

برچسب ها: مناطق ، زلزله زده ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.