فرماندار شهرستان سرعین گفت: ورودی مسافران نوروزی به شهرستان سرعین بیش از 40 درصد افزایش داشته که این مقایسه نسبت به مدت مشابه سال قبل اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی واحد در تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سرعین اظهار داشت: امسال حجم سفرها به دلیل خوش آب و هوا بودن استان اردبیل و شهرستان سرعین و تنوع برنامه‌ها بیشتر شده به طوریکه ما یک رشد 45 درصدی را نیز در اقامت مسافران و گردشگران شاهد هستیم.

وی تصریح کرد:‌ مسافران و گردشگراناز شهر توریستی و چشمه‌های بهشتی سرعین در این ایام و همچنین از جاذبه‌های طبیعی، آب‌های معدنی، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و ابنیه‌های تاریخی این شهرستان بیشترین بازدیدها را داشتند و اعضای ستاد نیز با آمادگی کامل پذیرای مسافران و گردشگران بوده وتمام خدمات را به صورت مفصل در اختیار هموطنان قرار دادند.

فرماندار شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: ما با آماده کردن 200 هتل، هتل آپارتمان، بیش از 13 مجتمع آب‌درمانی مدرن و نیمه مدرن در خدمت هموطنان بودیم و در این ایام سعی کردیم بهترین خاطرات را برای گردشگران و مسافران نوروزی رقم بزنیم.

واحد به بازدیدهای مختلف بهداشتی، درمانی در این ایام و برخورد با افراد متخلف اشاره کرد و ادامه داد: سعی شد با هرگونه گران‌فروشی در سرعین نیز برخورد جدی صورت بگیرد.

وی بیان کرد: ما همچنان برنامه‌ریزی‌های خودمان را برای استقبال از مسافران تابستانی ادامه می‌دهیم و با همکاری شهرداری در دو ماه آینده سعی می‌کنیم نواقص و مشکلات احتمالی را برطرف کرده تا در میزبانی از مسافران تابستانی با کمترین نقص مواجه بوده و روبه‌رو شویم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.