مرجانه‌ گلچین‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رأی مردم، مرا شوکه کرد/ راهنمایی‌های‌ "رضا عطاران"‌ موثر واقع شد

بازيگر مجموعه‌هاي طنز تلويزيون گفت: رأی و انتخاب مردم به عنوان بازیگر برتر، بزرگترین عیدی‌ام در سال 92 بود.

"مرجانه‌ گلچین‌" بازیگر منتخب مردم در برنامه "سین مثل سریال‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از همه مردم سپاسگزار و ممنون هستم که من را از میان حجم انبوهی از بازیگران انتخاب کردند.
وی افزود: من این اتفاق خوش آیند را توفیق الهی می‌دانم و تا خواست پروردگار نباشد، هیچگونه اتفاقی نمی‌ افتد.
"گلچین‌" تصریح کرد: شبی که در "سین مثل سریال‌" رأی نهایی و انتخاب مردم را دیدم و "محبوبه قاضی‌میر‌سعید" با من تماس گرفتند به شدت شوکه شده و تنم لرزید.
وی در خصوص حضور بزرگان عرصه بازیگری و طنز اظهار داشت: من از میان کسانی انتخاب شدم که صاحب سبک هستند و حرفی برای خود در آثار کمدی و طنز دارند.
این بازیگر با اشاره به شیوه و سبک بازیگری خود ابراز داشت: آغاز شیوه بازیگری من در آثار طنز از مجموعه "بزنگاه"‌ شکل گرفت و آن سریال، آغازی نو در ایفای نقش‌ام بود.
وی تصریح کرد: کل تیم بازیگران و به خصوص بازی خوب "حمید لولایی‌" و متن قوی و راهنماییهای‌ "رضا عطاران‌" به نوعی باعث شد که شیوه انتخابی ام در آثار کمدی مورد توجه مردم قرار گیرد.
"گلچین"‌ ادامه داد: در سریال "بزنگاه‌"، در کنار تصویربرداری کار به پخش هم باید می رسید و من بهتر می توانستم روی بخش های کاری خود مسلط شوم و این شیوه اجرایی را مختص به "گلچین‌" کنم.
این بازیگر ضمن تشکر ویژه از همه مردم گفت: باز هم همه این اتفاقات خوب را مدیون لطف پروردگار و مردم می دانم و آرزوی سلامتی و تندرستی را برای همه هموطنانم دارم.
"گلچین‌" ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "عسل بدیعی‌"، بازیگر خوب کشورمان، گفت: هنوز غم "نادیا‌ دلدار گلچین"‌ را داشتم که فوت "عسل بدیعی‌" هم اندوهم‌ را صد چندان کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم با رفتن نحسی‌ سیزدهم، اتفاقات بد هم تمام شود و همه ما شاهد شنیدن خبرهای خوشی باشیم.
"گلچین‌" اظهار داشت: "عسل بدیعی‌" خیلی جوان و با استعداد بود که خیلی زود از میان ما رفت و برای او از خداوند بزرگ طلب مغفرت‌ می کنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۱:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
با سلام متاسفانه هنوز هم از اسم سیزده با عنوان نحسی یاد می کنند جالب است که بدانید 13 رجب همان سالروز ولادت حضرت علی (ع) بوده و هست و این جز یک فتنه چیز دیگری نیست امیدوارم دیگر مواجه با این چنین جملات و کلمات نباشیم
با تشکر ضمنا اطلاع رسانی هم بکنید
آخرین اخبار