جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه دستگاه های جاسوسی غربی و عربی را به فعالیت در نوار غزه متهم و اعلام کرد فهرستی از عوامل این دستگاه های جاسوسی تهیه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ،‌ پایگاه اینترنتی وزارت کشور حماس به نقل از محمد لافی، مسئول امنیت داخلی این جنبش، نوشت: «تعداد عوامل دستگاه های جاسوسی کشورهای غربی، مانند امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، در نوار غزه در حال افزایش است.»

وی همچنین افزود که دستگاه های جاسوسی شماری از کشورهای عربی نیز در فعالیت های جاسوسی در غزه دست دارند. لافی از هیچ کشور عربی خاصی نام نبرد.

 لافی خاطرنشان کرد حماس فهرستی از عواملی که با این دستگاه های جاسوسی همکاری می کنند تهیه کرده است و هنگامی که فرصت این افراد برای توبه کردن به پایان برسد، بازداشت خواهند شد.

لافی تاکید کرد شماری از این افراد بازداشت شده اند و نیمی از آنها اعتراف کرده اند که با دستگاه های جاسوسی خارجی همکاری دارند.

وی همچنین به روزنامه نگاران فلسطینی که اطلاعات در اختیار خبرنگاران و موسسات خارجی قرار می دهند هشدار داد.

حماس در دوازدهم مارس اعلام کرد یک ماه به فلسطینی هایی که برای دستگاه های اطلاعاتی خارجی کار می کنند فرصت می دهد که از این گونه فعالیت ها دست بردارند.
برچسب ها: حماس ، جاسوس ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار