معاون اول رییس جمهور از فشارها و تحریم‌های دشمنان به عنوان فرصتی برای تکیه بر توان داخلی یاد کرد و گفت: در سال 91 با همت و خودباوری متخصصین و دانشمندان کشور موفقیتهای فراوان و پیشرفتهای بزرگی در عرصه های مختلف حاصل شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی ظهر امروز ( شنبه) در دیدار عیدانه کارکنان حوزه معاون اول رییس جمهور ضمن تبریک و شادباش سال نو، از تلاشها و زحمات یک سال گذشته کارکنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی تردید اگر گام مثبتی برداشته می شود، با همکاری و همدلی و تلاش بی وقفه شما عزیزان است .
 
معاون اول رییس جمهور در ادامه سال 91 را سالی سخت برای دولت ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته از یک سو هجمه های فراوانی علیه دولت شکل گرفت و از سوی دیگر تحریم ها مشکلاتی را بوجود آورد که دولت با یاری خداوند توانست سختی ها را پشت سر گذاشته و مشکلات را ساماندهی کند .
 
رحیمی ادامه داد : دولت در سال 91 تلاش کرد هرچه در توان دارد برای خدمتگزاری بیشتر به مردم بکارگیرد و این رویکرد با قدرت و جدیت تا پایان دولت دهم نیز ادامه خواهد داشت .
 
معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطر نشان کرد : حماسه در لغت به معنای به نمایش گذاشتن دلاوری و شجاعت است و همه باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم و برای ارتقاء جایگاه سیاسی و اقتصادی کشور بکوشیم .
 
رحیمی همچنین خدمت به مردم را فرصتی بزرگ برشمرد و افزود: قرار گرفتن در جایگاه خدمتگزاری توفیق بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود و امیدواریم شخصی که در انتخابات آینده به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود، فردی شایسته و لایق باشد و بتواند روند خدمتگزاری را با قدرت بیشتر ادامه دهد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: معاون اول ، خدمت ، دولت ، عیدانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار