تصمیمات کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، با ارسال نامه ای به مهدی محمد نبی تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته مسابقات AFC طی جلسه ای که در 22 اسفند 91 در شهر کوالالامپور برگزار شد را اعلام کرد.

در این جلسه که مسائل مربوط به تیم های ملی، رقابتهای باشگاهی و ... مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد 5 ورزشگاه برای میزبانی فینال جام ملت های آسیا 2015 مورد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند که لیست ورزشگاههاهای اعلام شده به صورت رسمی در کنفرانسی که در تاریخ 7 فروردین 92 در شهر سیدنی برگزار شد. همچنین در این مراسم برنامه زمان بندی مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2015 در سیدنی برگزار می شود، اعلام شد.

مقرر شده بود که رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی زیر19 سال آسیا در سال 2014 تغییر کند که تصمیمات گرفته شده، تاریخ برگزاری این دوره از مسابقات به 9 الی 23 مهرماه 92 تغییر یافت. مقرر شد در هر منطقه و در مر مرحله مقدماتی و در فواصل زمانی  5 روزه (سه بازه زمانی)  رقابتها برگزار شود بطوریکه با جام جهانی نوجوانان 2013 امارات تداخل نداشته باشد.

آیین نامه مرحله نهایی مسابقات قهرمانی 2013 زیر 22 سال آسیا تصویب شد که این قوانین قابل اجرا برای کلیه مسابقات تیم ملی به جز رقابتهای قهرمانی جام ملت های آسیاست.

مسایل باشگاهی هم بررسی شد  و مقرر شد بر اساس بررسی های انجام شده، تصمیماتی جهت مطالعه بیشتر روی نقاط قوت لیگ قهرمانان اروپا و مدلسازی آن در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گیرد و تا سال 2016 این روند ادامه دار باشد.

همچنین مرحله یک شانزدهم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در سالهای 2014 تا 2016 درست مثل سال 2013 خواهد بود بطوریکه در مرحله یک شانزدهم بازیها به صورت رفت و برگشت خواهد بود و تیم اول هر گروه در بازی رفت میهمان و در بازی برگشت میزبان خواهد بود.

در این جلسات تدابیری برای بلیت فروشی مسابقات مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله نهایی جام ملت های آسیا 2016-2013 اندیشیده شد و درباره هماهنگ سازی معیارهای لیگ قهرمانان آسیا و معیارهای مجوز باشگاه های کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیماتی گرفته شد. مقرر شد ضوابط لیگ قهرمانان آسیا به روز رسانی شود.

همچنین طی یک جلسه دیگر مواردی در حوزه آئین نامه های مسابقات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت./زر
برچسب ها: تصمیمات ، فوتبال ، afc ، جوانان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار