در اجرای روش نوین استاد شاگردی ضمن رعایت عدالت در آموزش های مهارتی و امکان بهره مند‌ی کارآموزان از این آموزشها امکان اخذ گواهینامه بین المللی نیز برای آن ها فراهم شده است.

شهبازي کارشناس آموزش در صنایع دستی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد کارگاه های راه اندازی شده در قالب طرح استاد شاگردی نوین در استان یزد بیش از 100 کارگاه است.
وی افزود: بیشترین استقبال جوانان از طرح مذکور با توجه به سهمیه مشخص شده برای هر شهرستان جهت بهره مند‌ی از این نوع آموزشها به ترتیب در شهر‌شتان های ابر‌کوه، مهر‌یز، بافق، تفت، صدوق، طبس و خواهران یزد بوده است به طوری که این مراکز موفق شده ا‌ند   100 درصد تعهدات موظفی خود را انجام دهند.
کارشناس آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان یزد با تأکید بر اینکه در آموزشهای استاد شاگردی کار‌آموز بر اساس نیاز بازار کار آموزشهای لازم را فرا خواهند گرفت، خاطر نشان کرد: در این شیوه علاوه بر رعایت عدالت در آموزشهای مهارتی امکان بهره مندی کارآموزان از آموزشهای مهارتی و اخذ گواهینامه بین المللی در شهرستان ها‌یی که فاقد کارگاه آموزشی در آن حرفه ها هستند فراهم شده است./ ل
برچسب ها: کارگاه ، طبس ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار