مسئول نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از بازدید بیش از 300 هزار نفر از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محسن عزیزی گفت: نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با 42 غرفه از 29 اسفند‌‌ماه 1391 الی 15 فروردین‌ 92 در معرض دید همگان قرار گرفت و بیش از 300 هزار نفر از آن بازدید کردند.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه بخش ارائه محصولات فرهنگی و متبرکات، گزارشی از فعالیت های واحد ها و بخش های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه(س) و خدمات ارائه شده به زائران کریمه اهل بیت و اهتمام به موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی گفت: استقبال چشم‌گیری از این نمایشگاه صورت پذیرفت.
مدیر ارتباطات و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ادامه داد: این نمایشگاه موضوعات ارایه شده را به زبانی قابل فهم برای همه سنین و اقشار جامعه بیان می کند تا سوغات معنوی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.
خاطرنشان می‌شود، این نمایشگاه تا 15 فروردین در دو نوبت صبح و عصر در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دایر شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.