رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا در شهر شارجه امارات متحده عربی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون شطرنج در این دوره از مسابقات در بخش بانوان درسا درخشانی ودر بخش پسران مهدی حسینی پور حضور داشتند .

این نفرات از آن جهت که در مسابقات قهرمان کشوری عنوان نخست را به دست آورده بودند دراین رقابتها به سرمربیگری خسرو هرندی شرکت کردند.

درسا درخشانی بانوی اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی تاکنون تا پایان دور هشتم توانسته با پنج امتیاز مکان هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد .

مهدی حسینی پور نیز تاکنون توانسته با پنج امتیاز به طور مشترک مکان پنجمی جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.

هر 2 ملی پوش کشورمان در صورتی موفق به شکست حریفان خود در دور پایانی یعنی مرحله نهم شوند احتمال کسب مدال برنز از سوی آنها بسیار زیاد است.

علاوه بر 2شطرنج باز ملی پوش حاضر درمسابقات شارجه ، امیر کوثری نیا وغزل حکیمی فر که شانس خود را برای کسب عنوان در این پیکار ها زیاد می دیدند با هزینه شخصی در رقابت ها حضور بعمل آورده اند .

غزل حکیمی فر تاکنون با کسب پنج امتیاز دررده نهم جدول رده بندی ایستاده است وی باید امروز نهایت تلاش خود را برای غلبه بر حریف وکسب مدال برنز بکار گیرد.

امیر کوثری نیا نیز با پنج امتیاز جایگاه مشترک پنجمی را به خود اختصاص داده و احتمال سومی وی در این رقابتها بسیار زیاد است .

گفتنی است : مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش دختران با حضور 36 نفر از 12 کشور قاره و در بخش مردان باحضور 36 نفر از 15 کشور دنبال می شود./مح
برچسب ها: خسرو ، شرکت ، کردند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.