عسگری درباره قضاوت داوران در بازیهای دیروز لیگ برتر، وضعیت محسن ترکی و حضور فغانی در سمینار داوران کاندیدای جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، عسگری درباره بازیهای دیروز گفت: بر اساس آنچه که از گزارش های ناظران وداوران به دست ما رسیده، بازیهای دیروز مشکل خاصی نداشته اند و حتی در صحنه ای که فغانی دربازی فولاد و صبای قم در اهواز برای تیم فولاد خوزستان یک پنالتی گرفت کاملا درست عمل کرد. در کل بازیهای روزگذشته اشتباهات تاثیرگذاری نداشتند.

عسگری درباره حضور فغانی در سمینار داوران کاندیدای جام جهانی 2014 گفت: به هر جهت تیم داوری از ایران کاندیدا شده و این تیم شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دارد. البته داوران وسط دو سمینار دارند که سمینار اول 15 روز بعد در امارات برای داوران و کمک داوران آسیایی برگزار می شود و یک هفته بعدش داوران وسط به برزیل می روند. البته سمینار داوران و کمک داوران جام جهانی در برزیل از هم جدا و در تاریخ های مختلف برگزار می شود چرا که کمک داوران تقریبا دو برابر داوران هستند و برنامه های تمرینی و کارگاهی شان فرق می کند.

رئیس دپارتمان داوری درباره این شایعه که محسن ترکی تمایل نداشته بازی نیمه نهایی استقلال و سپاهان را قضاوت کند و سعید مظفری زاده هم تمایلی به قضاوت این بازی نداشته و به همین دلیل فغانی داور بازی شده است گفت: اصلا اینطور نبوده و من نمی دانم چرا این شایعات مطرح می شود. فغانی 6 فروردین بازی اردن و ژاپن را قضاوت کرده و به هفتم به ایران بازگشته است. بازی استقلال و سپاهان 10 فروردین بوده است. کسانی که این شایعات را منتشر کرده اند گفته اند که فغانی خسته بوده اما وی تقریبا 4 روز استراحت کرده است و مشکل خاصی برای قضاوت نداشته است. تیم های استقلال و سپاهان و تراکتورسازی دارند هر 4 روز یک بار بازی می کنند و داوران هم مستثنی نیستند و می توانند هر 4 روز یک بار قضاوت کنند.

عسگری در پایان گفت: ضمن اینکه ما می خواستیم محسن ترکی را داور این بازی کنیم که خودش گفت زانویش مشکل دارد و ام آر ای هم گرفته بود و حتی می خواست بازی لیگ قهرمانان آسیا در چین را هم سوت نزند. اصلا هم بحث تماس با مظفری زاده در میان نبوده و محسن ترکی در صورتی که مصدومیت زانویش برطرف شود، بازیهای داخلی و خارجی را سوت خواهد زد./زر
برچسب ها: فوتبال ، داوران ، لیگ ، عسگری ، ترکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.