دانشگاه علوم و معارف قرآنی اصفهان یکی از طرح های مهر ماندگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در حاشیه افتتاح دانشگاه علوم و معارف قرآنی اصفهان در برخوار در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به غیر از این طرح تعداد هشت تالار فرهنگ و هنر با امکانات وسیع در هشت استان به منظور برگزاری برنامه های هنری، ملی و معنوی در حال تکمیل است و به زودی به بهره برداری می رسد .

وی افزود: کتابخانه مرکزی سمنان و یک طرح دیگر در یزد جزو طرح های مهر ماندگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نامناسب بودن محل نگهداری فیلم های تاریخی، تصریح کرد: ساخت فیلم خانه ای در تهران به منظور صیانت از همه فیلم های تاریخی و آثار ارزشمند ساخته شده از دیگر طرح های مهر ماندگار این وزارتخانه است.
وی تاکید کرد: اکنون بیش از 90 درصد این طرح های تکمیل و آماده شده است.
حسینی با بیان اینکه دانشگاه علوم و معارف قرآنی اصفهان از طرح های مهر ماندگار این وزارتخانه بود، افزود: تکمیل این طرح به صورت جدا از طرح های مهر ماندگار استان اصفهان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال و به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه زمین های اطراف این دانشگاه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مسوولان محلی آزاد سازی خواهد شد، گفت: برای تجهیز دانشگاه علوم و معارف قرآنی خریدهایی صورت گرفته که بزودی تحویل خواهد شد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.