یک کارشناس سياست خارجي گفت: قطعا با تقويت روابط ايران و مصر موقعیت برخي از کشورها و رژيم غاصب صهيونيستي متزلزل شده بنابراين آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارند با تحت‌الشعاع قرار دادن موج عظیم بیداری اسلامی از تقویت روابط ایران و مصر جلوگیری کنند.

" حسين کنعاني‌‌مقدم " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام گروه‌های تروریستی سلفي‌ مبني بر حمله به محل اقامت مسئول دفتر حافظ منافع ایران در مصر گفت: آمریکا و غرب  سعی دارند با اینگونه اقدامات خصمانه در روابط  جمهوری اسلامی ایران و مصر اختلاف ایجاد کنند.

وي ادامه داد: قطعا با تقويت روابط ايران و مصر موقعیت برخي از کشورها و رژيم غاصب صهيونيستي متزلزل شده بنابراين آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارند با تحت‌الشعاع قرار دادن موج عظیم بیداری اسلامی از تقویت روابط ایران و مصر جلوگیری کنند.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به حمايت آمريکا و رژيم اشغالگر قدس از گروه‌هاي تروریستی سلفی خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه اقدامات جنایتکارانه گروه‌هاي تروريستي در منطقه از جمله القاعده و طالبان با مديريت سازمان سيا و کمک‌هاي آمريکا صورت مي‌گيرد بنابراین استکبار جهانی سعی دارد با استفاده از آنها روابط فی‌مابین کشورها در منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنعانی ، سیاست ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار