طی نوروز سال 1392 بیش از 320 هزار بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشدی افزون بر 15 درصد را نشان می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران طی روزهای اول تا 16 فروردین سال جاری تعداد 322 هزار و 40 نفر از این مجموعه بازدید کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری افزون بر 15 درصد را نشان می دهد.
شایان ذکر است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه های ویژه در قالب "جشنواره ملی صدای بهار" همچون کنسرت موسیقی، تاتر و خیمه شب بازی، شعبده، تقلید صدا، مسابقات فرهنگی، ارائه بسته های گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی از هنرمندان نام آشنای کشور میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی از این مجموعه بود که این برنامه ها با استقبال چشمگیری از سوی هموطنانمان روبرو شد.
بازدیدکنندگان و گردشگران در این ایام از بناهای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران همچون کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانيه، موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها که متعلق به دوران قاجار و پهلوی هستند بازدید کردند.
شایان ذکر است علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 30/18 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ص
برچسب ها: میراث ، ادبیات ، کاخ ، موزه ، نیاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار