احجام نوری با هدف زیباسازی منظر شهری و ایجاد جلوه های بصری شبانه در معابر شمال تهران نصب شد.

به گزارش گروه اجتماعیباشگاه‌خبرنگاران از شهرداری منطقه یک، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای تدابیر ابلاغی شهرداری تهران درخصوص زیباسازی و گسترش مناظردیدنی در شهر ، طرح عیدانه به مناسبت سال جدید با نصب احجام نوری در نواحی ده گانه ، معابر و میادین اصلی شمال تهران اجرا شد.
وی افزود: با اجرای این طرح میادین تجریش و شهید دکتر  باهنر با نصب مکعب های نوری و منشوری رنگارنگ و محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) حد فاصل پارک وی تا میدان تجریش و خیابان شهید دکتر باهنر با فانوس های نوری که از درختان آویزان شده و ریسه ها و پروژکتور های کم مصرف LED و خیابان شهید لواسانی ، بلوار شهید اندرزگو و صبا و... با المان های نوری، نورپردازی و زیباسازی شده است .
مهندس نوربخش اجرای 5 سفره هفت سین در میدان تجریش ، بلوار ارتش، بلوار شهید اندرزگو ، میدان شهید دکتر باهنر و پل پارک وی را از دیگر اقدامات دانست و افزود : این سفره های هفت سین در معابر شهری به صورت نمادین اجرا شد و در کنار آنها نمادی از حاجی فیروز در حالات مختلف نصب و نقال نیز با خواندن نغمه های نوروزی عید را به شهروندان تبریک می گفت .
وی رنگ آمیزی کلیه المان های شهری و تامین روشنایی پل های هوایی عابر پیاده و نورپردازی پل های سواره رو را از دیگر اقدامات اجرا شده دانست ./ف
برچسب ها: احجام ، معابر ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار