نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رزمایش‌های نظامی ایران، گفت: اولین پیام این رزمایش‌ها به کشورهای همسایه، قدرتمند و قابل اتکا بودن ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به رزمایش‌های نظامی اخیر ایران، گفت: رزمایش‌هایی که در سطح جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است، تقویم مشخص از پیش تعیین شده ای دارد که به وسیله آن قابلیت های سلاح ها و تاکیتیک های جدید نیروهای نظامی ایران به نمایش گذاشته می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام این رزمایش به کشورهای غربی ادامه داد: اولین پیام این رزمایش‌ها به کشورهای همسایه، قدرتمند و قابل اتکا بودن ایران اسلامی است؛ بدین معنا که این کشورها می توانند برای تامین امنیت خود به ایران متکی بوده و نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به عکس العمل های رسانه های بیگانه نسبت به این رزمایش ها تاکید کرد: بطور طبیعی کشورهای غربی از این موفقیت ها ناراحت خواهند بود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در هر صورت کشورهای غربی باید به این باور برسند که بدون شک جمهوری اسلامی ایران، قدرت اول نظامی خاور میانه است./ع

برچسب ها: اردبیل ، رزمایش ، نظامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.