مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: توزیع عادلانه تسهیلات سفر در تمام زمان‌ها ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احد شریفی اظهار داشت:   ستاد دایمی تسهیلات سفر باید به شعار همگانی، همه مکانی و همه زمانی کردن سفر و توزیع عادلانه سفر در مناطق مختلف کشور جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: استان البرز در طول تعطیلات نوروزی توانست با ارائه بهترین خدمات و توزیع عادلانه تسهیلات سفر رضایت مسافران را جلب کرده و مسافران و گردشگران بسیاری را در این ایام جذب کند.

این مسئول ادامه داد: شهروندان و مسافران با همکاری با دستگاه‌های خدمات رسان نیز ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران یاری دادند.

شریفی تأکید کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌های خدمات رسان لازم است تا با تعامل بیشتر و همچنین همدلی در طول سال نیز به ارائه خدمات به مردم کوشا باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور بسیار خوب مسافران نوروزی به این استان پیش‌بینی می‌شود که مسافران از ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمات رسان راضی بوده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در این راستا ادامه این روند در طول سال گره‌گشای بسیاری از مشکلات موجود خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعامل مناسب دستگاه‌ها و ادارات بدون شک باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه ارباب و رجوع و کارمندان ادارات  خواهد شد.

شریفی در پایان گفت: خوشبختانه عملکرد مردم در روز طبیعت بسیار مناسب بود و کمترین میزان آسیب به طبیعت را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم.



برچسب ها: البرز ، سفر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.