سریال استفعا و کناره گیری ها تنها مختص به فوتبال نیست در فدراسیون های دیگر از جمله فدراسیون هندبال نیز استعفای سریالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون هندبال درسال 91 با استعفاهای زیادی همراه بود کناره گیری در پست های مختلف این سریال گواهی بر متزلزل بودنم صندلی های این فدراسیون داشت.

استعفای محمد نقی ناری سرمربی تیم هندبال جوانان، هادی خلیلی با بیش از سه پست، علی حیات پور رئیس کمیته مسابقات، فرامرزی می آبادی مدیر سازمان تیم های ملی، علیرضا سلیمانی رئیس کمیته داوران در سال 91 بلاخره در سال 92 هم با استعفای چهار عضو از کمیته پژوهش و دانش داوران از سمت استعفای دادند جواد زارع، محید کلاه دوزان، علیرضا موسویان و بابا ملکی پس از روی کار آمدن های اصغرپور مقدم در سمت سرپرستی کمیته داوران استعفا دادند تا دامنه این کناره گیری در فدراسیون هندبال همچنان ادامه یابد.

 انگار هندبالی ها عادت به صندلی های متزلزل کرده اند اگرچه کناره گیری اخیر اعضای کمیته پژوهش و دانش داوران به علت احترام به سرپرست جدید کمیته داوران و انتخاب های احتمالی جدیدش بود اما حکایت استعفای سریالی در این فدراسیون که از سال 91 هم شروع شده بود مسئله ای است که اگر هندبالی ها نتوانند جلوی گسترش آن را بگیرند شاید بتوان لیست بلند و بالایی از مستعفیان در این فدراسیون ترتیب داد./آق

برچسب ها: استعفا ، هندبال ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار