سیل زدگان آرژانتینی با تجمع در مقابل خودروی حامل فرماندار استان بوئنی آیرس خشم خود را از نرسیدن کمک و بی توجهی مسئولین در امداد رسانی وضعیت به سیل زدگان ابراز کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛ در اثر جاری شدن سیل تاکنون 57 نفر کشته و 20 تن ناپدید شده اند و همزمان برق 25 هزار مشترک نیز قطع شده است.

 به گزارش این خبرگزاری سیل زدگان که به صورت جداگانه  با خبرگزاری های مختلف که برای ثبت و انتشار اخبار در محل های حادثه دیده حضور داشتند از رسیدگی نکردن مسئولین امدادی به وضع آنها و همچنین مهیا نکردن فضای مناسب برای اسکان موقت آنان خبر دادند.

همچنین بنابر گزارش ها، بیش از نیمی از آسیب دیدگان به خانه ها خود باز گشته اند اما خانه های برخی از آنها با بالا آمدن آب که برخی مناطق ارتفاع آن به 2 متر رسیده کاملا تخریب شده است.

 مسئله امداد رسانی به کسانی که بر اثر بارش چهارصد میلیمتر باران در فاصله در ساعت همه چیز خود را از دست داده اند، یکی از چالش های کنونی دولت آرژانتین است.

 به گزارش این خبرگزاری یکی از شهروندان به خبرنگار خبرگزاری رویترز گفت: ما هیچ کمکی دریافت نکرده ایم ما فقط می توانیم به پایگاهی که صلیب سرخ در آنجا مستقر است رفته و با دادن  نامه شاید بتوانیم یک تشک بگیریم.

صدها بی خانمان با تجمع در پناهگاهها در انتظار آذوقه به سر می برند.

دولت آرژانتین، سه رزو عزای عمومی در این کشور اعلام کرده است./ز

برچسب ها: آرژانتین ، فرماندار ، خشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار