مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 92 باب واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت با همکاری بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشست با مدیر شعب بانک مسکن اظهار کرد: ساخت تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری کمیته امداد می‌باشد. مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا و با همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان تعداد 92 باب مسکن شهری جهت مددجویان تحت حمایت در حال ساخت و ساز است.

فرهادی بیان داشت: از این تعداد 47 واحد از مسکن مهر احداثی توسط سازمان مسکن و شهرسازی، خریداری که 50 میلیون ریال از طریق کمیته امداد و مابقی تسهیلات توسط مددجویان به صورت اقساطی بازپرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین تعداد 45 واحد مسکن شهری برای مددجویان ساخته شده که 50 میلیون ریال کمیته امداد به صورت بلاعوض هزینه کرده و جهت تکمیل این واحدها از تسهیلات 125 و 200 میلیون ریالی با همکاری بانک مسکن در حال احداث هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت شعب بانک مسکن در راه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، خواست که ضمانت مددجویان به صورت زنجیره‌ای باشد و از محل سود سپرده بازپرداخت انجام و از معرفی به محضر خودداری شود.

مدیر شعب بانک مسکن نیز در این نشست اظهار کرد: هدف خدمت‌رسانی به مردم و بخصوص قشر محروم جامعه است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و به کار خود افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جهت رفاه بیشتر مددجویان پرداخت اقساط از 15 سال به 20 سال افزایش یافته و اگر ساخت مسکن یک سال طول بکشد برای 19 سال قسط‌بندی می‌شود.
برچسب ها: یاسوج ، مسکن ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.