عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مراسم تجلیل از عوامل طرح آرامش بهاری گفت: خوشبختانه امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح آرامش بهاری با نظم و ترتیب  خاصي  برگزار شد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه اجرای طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته در جوار امامزادگان آغاز شده است، افزود: با توجه به تعطیلات موجود در ایام نوروز امسال اجرای این طرح تا 15 فروردین امسال ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمت به گردشگران مذهبی از جمله اهداف اداره کل اوقاف در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است،تصريح كرد: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز از مهمترین اهدافی است که اداره کل اوقاف در اجرای این طرح دنبال می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان وجود امامزادگان و بقاع مختلف در استان را ظرفیت مطلوبی برای استان دانست  و ادامه داد:باید با اجرای برنامه‌های مختلف از آن‌ها استفاده لازم به عمل آید.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در جوار 38 امامزاده استان برگزار می‌شود، خاطر نشان كرد: مداحی، اجرای برنامه سخنرانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و برگزاری مراسم سوگواری از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در قالب برنامه سوگواره یاس نبوی اجرایی می‌شود/ع.


 

برچسب ها: بقاع ، فرهنگی ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.