به سفارش مکرر مخاطبین آخرین نسخه winrar به همراه آموزش رمزگذاری و فشرده سازی فایل های رایانه ای در اختيارتان قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار اورژانس ITباشگاه خبرنگاران ،winrar یک نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمند است  ، فایل های Rar میتوانند فایل ها و محتوا خود را 8 الی 15 درصد بیشتر از فایل های فشرده کنند. این نرم افزار قدرتمند برای فشرده سازی است که با توابع و امکانات خاص به شما کمک میکند تا فایل های خود را یکپارچه فشرده سازی کنید.این نرم افزار میتواند فایل های پشتیبان شما را فشرده سازی کند و همچنین فایل های Rar و Zip را که از اینترنت دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کرده و یا برای فرستادن فایل ها توسط ایمیل آنها را فشرده سازی کند.
 
با این کار شما در فضای هارد دیسک ،در مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای گفتن در مقابل رقبای خود دارد.

 

ویژگی های نرم افزار WinRAR :

- با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فایل های خود را در حالت کم حجم دسته بندی کرده و در فضای هارد دیسک صرفه حویی کنید،همچنین از هزینه های نقل و انتقال و کار خود بکاهید.
- فضای مناسبی برای پشتیبانی از فایل های RAR و Zip را برای شما فراهم میکند ، همچنین از فرمت های معروف فشده سازی مانند CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z نیز پشتیبانی کاملی را دارد.
- یک رابط گرافیکی را با استفاده از موس و کیبورد و خط فرمان برای شما فراهم میکند.
 
- کاربرد بسیار آسان تر نسبت به دیگر نرم افزار های فشرده سازی را با استفاده از یک Wizard ویزارد ( جادوگر ) دارد که با پرسش و پاسخ راحت شما را از سردرگمی رها میکند.
 
- یک سیستم پیشرفته ی رمز گذاری برای فایل ها با استفاده از سیستم Advanced Encryption Standard ( سیستم رمز گذاری پیشرفته استاندارد ) را داراست.
 
- قابلیت پشتیبانی از حجیم ترین فایل ها تا 8.589 بیلیون گیگابایت را دارد که تعداد فایل های آرشیو نا محدود می باشد.
- و...

برای اینکه یک فایل را فشرده کنیم کافی است بر روی آن فایل یا مجموعه فایل و یا فولدر راست کلیک کنید ، حال گزینه ی Add to archive… را انتخاب می کنیم ، پنجره ای  نمایش داده می شود سپس ok نمایید.


حال برای رمزگذاری کافیست اول از همه فایلهایی را که می خواهید فشرده (زیپ) کنید در یک پوشه جمع آوری کنید و سپس روی پوشه کلیک راست کنید و گزینه Send To را انتخاب کنید و از منوی جدید گزینه Compressed (Zipped) Folder را انتخاب کنید (در پنجره ای که باز می شود گزینه Yes را کلیک کنید)

بعد از چند لحظه فایل فشرده شده با نام همان پوشه به وجود می آید، تا اینجا شما پوشه مورد نظر خود را فشرده کردید و برای رمز گذاری باید مراحل زیر را انجام دهید :
 
روی فایل فشرده شده ای که ایجاد کردید دو بار کلیک کنید تا پنجرۀ مربوط به این فایل باز شود (به نکته ای که در پایین ذکر شده توجه کنید) ، در این پنجره از منوی File گزینه Add a Password را انتخاب کنید ، در پنجره جدید رمز مورد نظر خود را در قسمت Password وارد کنید و در قسمت Confirm Password رمز خود را دوباره وارد کنید و در آخر گزینه OK را انتخاب کنید.
حالا چند لحظه صبر کنید تا روی فایلهای داخل پوشه رمز گذاری شود. از این لحظه هرگاه روی هر فایلی که درون فایل فشرده شده است کلیک کنید برای اینکه فایل اجرا شود باید رمز خود را وارد کنید.

دانلود WINRAR







برچسب ها: دانلود ، آموزش ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.