استاندار خوزستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی هفت میلیون و 800هزار نفر از جاذبه های طبیعی ، یادمان ها و مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس خوزستان دیدن كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، دكتر'سیدجعفر حجازی' در نشست تلویزیونی مركز اهواز افزود: این رقم در مقایسه با تعطیلات نوروزی سال گذشته 5/2 میلیون نفر افزایش نشان می دهد.

وی استان خوزستان را از یكی از مقصدهای اصلی گردشگران و مسافران نوروزی عنوان كرد و گفت: میزان ورودی گردشگران و مسافران نوروزی به استان خوزستان بیش از پیش بینی ها بود.

استاندار خوزستان افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ، در ایام تعطیلات نوروزی امسال با كمترین حوادث رو به رو بودیم و در نظرسنجی های انجام شده اكثر مسافران از حضور و اقامت در خوزستان ابراز رضایت كردند.

بنا به این گزارش در تعطیلات امسال حدود پنج میلیون نفر در قالب كاروان های راهیان و خودروهای شخصی از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید كردند.

بنا به اعلام سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، خوزستان پس از استان های خراسان رضوی ، مازندران ، اصفهان ، قم و فارس ششمین استان از نظر جذب گردشگر نوروزی بوده است./ع
برچسب ها: تعطیلات ، نوروز ، دیدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.