مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تیم MRL پرافتخارترین تیم حائز بیشترین رتبه‌ها در مسابقات جهانی روبوکاپ بین تیم‌‌های ایرانی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجید قلی‌پور در خصوص حضور تیم MRL در مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 10 تیم در این مسابقات حضور پیدا کرده است که از این بین دو تیم در لیگ نرم‌افزاری و سایر تیم‌ها در لیگ‌های سخت‌افزاری شرکت کرده‌اند.

وی افزود: مجموعه مقام‌هایی که تاکنون تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی و مسابقات بین‌المللی آزاد کسب کرده از مجموع مقام‌های سایر تیم‌های ایرانی بیشتر است به طوری که سال گذشته دو مقام برتر لیگ‌های اصلی در مسابقات جهانی را کسب کردیم.

مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: همچنین به جز یک تیم سایر تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سال گذشته در دوره هفتم مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران افتخار آفرین شدند.

قلی‌پور ادامه داد: مسابقات Iran open جنبه مقدماتی برای مسابقات جهانی دارد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در راستای آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی هلند که اواخر خرداد ماه و اوایل تیر ماه برگزار می‌شود در این مسابقات شرکت کرده است و مرکز مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در صدد عقد قرارداد برای پروژه‌های صنعتی نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم امیدواریم تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همچون سال‌های قبل افتخار آفرین باشند و تمامی تیم‌های شرکت‌کننده از مرکز مکاترونیک واحد قزوین حائز رتبه شوند.

مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان کرد: از آن جایی که پژوهشگران این مرکز به صرف علاقمندی به تحقیقات و پژوهش مشغول فعالیت هستند اما ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای تیم‌هایی که مقام نخست تا سوم جهانی و مقام نخست مسابقات آزاد ایران را کسب کنند خدماتی همچون ادامه تحصیل بدون کنکور، تخفیف شهریه و جوایز نفیس دیگری در نظر گرفته‌اند./ج1

برچسب ها: ربوکاپ ، تحقیقات ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.