مدیر حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 از برگزاری ویژه های سلامت و اجرای بزرگترین دهکده سلامت در این منطقه خبر داد.

 بیگدلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بزرگترین دهکده سلامت پایتخت با حضور 40 نهاد ارگان و سازمان در منطقه 18 در هفته سلامت اجرا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اجرای بزرگترین دهکده سلامت پایتخت با حضور 40 نهاد ارگان و سازمان در منطقه 18، از جمله سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی در هفته سلامت، از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر در غرفه های واقع در سطح منطقه 18، ویژه شهروندان از ویژه های حوزه سلامت شهرداری منطقه است.

 بیگدلی با اشاره به اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 گفت: اجرای جنگ سلامت در هفته سلامت ویژه شهروندان منطقه 18 از ساعت 5 بعدازظهر تا 7 بعدازظهر، برگزاری ویژه برنامه های آموزشی، تفریحی از جمله تواشیح، سرود، برگزاری مسابقات ویژه سالمندان و جوانان از اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 است.

 وی در ادامه با تاکید بر این موضوع افزود: با توجه به نامگذاری هفته سلامت در سال 92 با عنوان پیشگیری  از فشار خون، ویژه نامه هایی در هفته سلامت از جمله ویزیت پزشکی، ارائه راهکارهای پیشگیری از فشار خون، آشنایی شهروندان با بیماری فشار خون، تست فشار خون و قند خون، مسابقه خانواده و تربیت فرزند، ویژه برنامه های روز پرستار در هفته سلامت با همکاری بیمارستان ها و درمانگاه ها در سطح منطقه  18 از 18 تا 24 فروردین در خانه های سلامت منطقه 18 برگزار خواهد شد.


بیگدلی با اشاره به اجرای بزرگترین دهکده سلامت پایتخت در منطقه 18 گفت: اجرای بزرگترین دهکده سلامت پایتخت در بزرگراه آیت اله سعیدی سه راهی شهرک ولیعصر خیابان بهرامی تقاطع سپیده شمالی و طالقانی بوستان گلستانه، با برپایی نمایشگاه خدمات پزشکی و درمانی، جلسات هفته استقبال از سلامت، ارائه خدمات ان جی او در هرمحله ویژه شهروندانی که به نوعی دغدغه سلامتی دارند، در کانون های دیابت، کانون های سالمند، پیشگیری از دخانیات و اهدای خون از اقدامات حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 است.

 وی در پایان با اشاره به نحوه ارائه خدمات حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 افزود: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66297523و 66297524 با حوزه سلامت شهرداری منطقه 18 تماس حاصل نمایند./ز

برچسب ها: شهرداری ، سلامت ، دهکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار