به منظور اشاعه شعائر مذهبی و ترویج فرهنگ دینی ، اداره فرهنگی منطقه 13 ویژه برنامه های مختلفی را در دهه دوم ایام فاطمیه به اجرا می گذارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس ابراهیم مداحی  ، شهردار منطقه 13 برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری آن بانوی بزرگوار در مساجد محوری نواحی چهارگانه ، برپایی ایستگاه ها ی صلوتی جهت پذیرایی از شهروندان ، اجرای برنامه سوگواره شعر فاطمی را از اهم ویژه برنامه های اداره فرهنگی منطقه 13 در  طول دهه دوم ایام فاطمیه عنوان کرد.
 
وی یکی از برنامه های شاخص و محوری در  محلات را اجرای مراسمی با عنوان یاس کبود عنوان کرد و اظهار داشت : مراسمی با سخنرانی اساتید حوزه یا دانشگاه جهت تفسیر و ترویج سخنان ائمه اطهار در خصوص حضرت زهرا (س) و ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار  در سرای محلات منطقه 13 برگزار می شود.  
 
شهردار منطقه 13  همچنین از اجرای ویژه برنامه فاطمیه در سوله بحران منطقه 13 خبر داد و افزود : این ویزه برنامه به مدت 5 شب 21 فروردین ماه تا 25 فروردین  ماه در ناحیه 2 منطقه 13 برگزار و پذیرای عزاداران فاطمیه است.
 
مداحی اظهار داشت : دو  تئاتر  با عنوان " بهشت گمشده " و " سوخته دل"  از 18 تا 25 فروردین ماه به مناسبت ایام فاطمیه به روی صحنه می رود.
 
وی  برپایی همایش عفاف و حجاب همراه با سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه های اجرایی دهه دوم ایام فاطمیه با هدف اشاعه  و تعمیق عفاف و حجاب به عنوان پدیده مذهبی ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی اعلام کرد.
 
شهردار منطقه 13  با اشاره به انجام فضا سازی محیطی به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه خاطر نشان کرد : بنر هایی با محتوای فضائل حضرت زهرا (س) با عنوان " یاس کبود" در نواحی چهارگانه نصب می شود./ز
برچسب ها: یاس ، محلات ، کبود ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار