يک ماه پس از درگذشت رئيس جمهور ونزوئلا، اوو مورالس بر دستاوردهاي هوگو چاوز تاکيد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از کانال تله سور، اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی در مراسمی ویژه نسبت به رهبر فقید انقلاب بولیواری ادای احترام کرد.

اوو مورالس خاطرنشان کرد یک ماه قبل یک برادر آمریکای لاتینی و همقطار ضد امپریالیسم و ضد کاپیتالیسم و دوستی با آگاهی بالای اجتماعی ما را ترک کرد اما اصول او همواره پا برجا خواهند ماند.

رئیس جمهور بولیوی چاوز را فردی خواند که بدون ترس صدایش را به روی امپراطوری و نظام های سلطه ایجاد شده از سوی دولت های آمریکا و برخی دیگر از دولت های توسعه یافته و صنعتی بلند کرد. دولت هایی که پیشرفت آن ها نه در راستای زندگی بلکه برای پایان دادن به زندگی بوده است.
 
مورالس به علاوه بر همبستگی هوگو چاوز با مردم بولیوی تاکید و تصریح کرد: دیدگاه ها و پیشنهادات او فقط برای ونزوئلا نیستند بلکه برای تمام آمریکای لاتین و کارائیب و فراموش نشدنی هستند.
 
رئیس جمهور بولیوی بنیانگذاری کانال تله سور به عنوان رسانه آمریکای لاتین در برابر سی ان ان، شبکه آمریکایی و در اختیار سلطه طلبان، بانک جنوب و پترو کارائیب را از جمله دستاوردهای برجسته و ماندگار هوگو چاوز برشمرد و اظهار داشت: این همکار و برادر رفته است اما کار و اصول او را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار