رييس پليس راهنمايي و رانندگي همدان گفت: 61 درصد رانندگان مقصر در سوانح رانندگي داراي مدرك تحصيلي ديپلم وپايين تر و 10 درصد ليسانس و بالاتر هستند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ 'حسين طلايي'  افزود: واحد خدمات پليس راهور همدان اقدام به تعويض پنج هزار و 670 گواهينامه المثني و يك هزار و 76 گواهينامه ويژه ماشين آلات كشاورزي در سال گذشته كرده است.
 
اين مقام انتظامي اضافه كرد: 103 هزار و 348 نفر از خدمات صدور گواهينامه استفاده كردند كه 45 هزار و 769 مورد از اين تعداد مربوط به تعويض گواهينامه بوده است.
 
وي اظهار داشت: 9 هزار و 116 دستگاه موتورسيكلت سال گذشته در اين استان شماره گذاري شده است در عين حال 12 هزار و 262 دستگاه خودرو نيز شماره جديد دريافت كردند.
 
رييس پليس راهور همدان بيان كرد: به 55 هزار و 879 دستگاه خودرو در بحث نقل و انتقال خدمات ارائه شده است و پنج هزار و 260 خودروي فرسوده از رده خارج و اسقاط شدند.
 
وي گفت: 32 درصد رانندگان مقصر در سوانح رانندگي داراي مدرك تحصيلي ديپلم، 25 درصد ابتدايي، 24 درصد سيكل تا ديپلم و 10 درصد ليسانس و بالاتر هستند كه اين آمار گوياي آن است كه ميزان تحصيلات رانندگان در كاهش سوانح موثر است. /ل

برچسب ها: میزان ، تحصیلات ، کاهش ، سوانح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار